Tyrant Remix

Lyrics to ‘Tyrant Remix’ by Kali Uchis:

Adding lyrics
–Intro: Kali Uchis–
Baby dímelo
Dímelo, dímelo, dímelo
–Verse 1: Kali Uchis–
All I hear is sirens
In a world so violent
Would you be a tyrant
If I gave you power
Would you take it out
Look me in my iris
I can read your silence
When everything is a riot
You’re my peace and quiet
–Chorus: Kali Uchis–
All around we go
Your lovin’ is like a kaleidoscope
I don’t wanna come down
Keep spinnin’ me ’round and ’round
And ’round and ’round and ’round
Wanna seize the throne
But what would you do with all that control
I don’t wanna come down
Keep spinnin’ me ’round and ’round
And ’round and ’round and ’round
–Verse 2: Kali Uchis–
Word on the street, you got hoes
I disappear like El Chapo
‘Til you said you would cut off the whole world
If little old me would be yours
Mira, mira, míralo (míralo, míralo)
Papi está rico, papi está guapo (papi está guapo)
The worlds been asking us to lose control
All we ever do is French like Brigitte Bardot (Brigitte Bardot)
–Chorus: Kali Uchis–
All around we go (all around, all around)
Your lovin’ is like a kaleidoscope
I don’t wanna come down
Keep spinnin’ me ’round and ’round
And ’round and ’round and ’round (around, around, around)
Wanna seize the throne (I know you wanna, I know you wanna)
But what would you do with all that control
I don’t wanna come down
Keep spinnin’ me ’round and ’round
And ’round and ’round and ’round (around, around, around)
–Bridge: Kali Uchis–
Baby dímelo
Dímelo, dímelo, dímelo
–Verse 3: Daniel Caesar–
Jeez Louise, Danny Caes
Flowers gon’ to your head, boy I see
Let me put your mind at ease
You wanna be a tyrant
Do you have it in you? See, life is crazier now
I know you’re just tryna figure it out
How to be the man without
And still be baby Danny
Bring honor to your family
Peace
–Chorus: Kali Uchis–
All around we go (all around, all around)
Your lovin’ is like a kaleidoscope
I don’t wanna come down
Keep spinnin’ me ’round and ’round
And ’round and ’round and ’round (around, around, around)
Wanna seize the throne (I know you wanna, I know you wanna)
But what would you do with all that control
I don’t wanna come down
Keep spinnin’ me ’round and ’round
And ’round and ’round and ’round (around, around, around)
–Outro: Kali Uchis–
We’re goin’ ’round and around and around, goin’ down, down
We’re goin’ ’round and around and around, goin’ down, down

Man Of The Hour

Lyrics to ‘Man Of The Hour’ by Statik Selektah:

–Chorus: 2 Chainz–
I am, I am
The man of the hour, I am
The man, you a coward, I am
Fresh out the shower, I am
–Verse 1: 2 Chainz–
Uh, fresh dressed
Neat-pressed, naw
If I fall off, I get up and wipe myself off
I used to go to sleep cuddling a [?]
Just the trials and tribulations
This the files I don’t wanna open
They don’t wanna see ya at the banquet
They don’t wanna see you niggas make it
They don’t wanna see that trophy, huh
I welcome yours with open arms
I give that lady a throat massage
I put your house in my fourth garage
Perpendicular ignorant cross with articulate
Southside, using Ben Franklin for benefits
Dirk Diggler with intent, like [?]
Kush for a supplement
I’m the reason [?] had a waiting list
Please don’t make me sign you up for the faking list
–Chorus: 2 Chainz–
I am, I am
The man of the hour, I am
The man, you a coward, I am
Fresh out the shower, I am
(I am) I am
The man of the hour, I am
The man, you a coward, I am
The man of the hour, I am
–Verse 2: Wiz Khalifa–
High as fuck off the joint that I just rolled
Riding round in a cloud of that kush smoke
Put my generation on the good dope
Now we all getting high as D’Angelo notes
Getting paid with each quote
Perfecting my game with each stroke
Tryna eat good and gain weight
Lame niggas wanna provoke us
Coincidentally I ain’t broke
Into fashion but the weed is the only thing that choke us
I’m in my bag, God told me anything I want I could have
Anytime I want, I can brag
I be grinding, I don’t relax
And real niggas gon’ respect that
Nigga my passport full and I got jet lag
Homie, I am
–Chorus: 2 Chainz–
I am, I am
The man of the hour, I am
The man, you a coward, I am
Fresh out the shower, I am
(I am) I am
The man of the hour, I am
The man, you a coward, I am
The man of the hour, I am
(I am) (the man of the hour)
(I am) (the man of the hour)
(I am) (the man of the hour)
(I am) (the man of the hour)

Lit

Can’t wait to pay your bills
Listen here, I just made 20 thousand disappear
See it clear, crystal clear
Just like these diamonds in my ear
I’m tryna live, tryna hit Club Liv and spend a mil
Who wanna chill with a rich nigga? Can’t wait to pay your bills
I’ma put that top [?] shit in your ear, listen here
I just pulled up to the front, trunk in the rear
Gucci
–Chorus: T-Pain–
They don’t see me
Oh no, they don’t see me
Your girl’s drawers comin’ down
But the hands go up to the ceilin’
I guarantee it, I guarantee it, I guarantee it, I guarantee it
I’m throwin’ money in the VIP
I’m ballin’ out, so you know it’s me
They tell me, baby you were born makin’ big noise
Hanging in the street, yeah
I be hangin’ in the street, oh lord
I guarantee it, I guarantee it, I guarantee that I’m the shit
If you’re feelin’ like me, I guarantee it’s about to get lit Lyrics to ‘Lit’ by Steve Aoki:

–Intro: T-Pain & (Gucci Mane)–
Yeah, boy, you gettin’ that T-Pain and Aoki (Gucci)
All of y’all tryna do our shit, you just soundin’ like karaoke (Huh?)
Long as y’all gettin’ lit (Yeah)
Yellow Claw gettin’ lit (Ha)
Long as y’all gettin’ lit, let’s go
–Verse 1: Gucci Mane–
It’s Gucci Mane in this bitch, and yeah, it’s lit, hella lit
Yellow Rollie on my wrist, same color my yellow bitch
I say I ain’t got no type, but I prefer ’em super thick
I was born for this shit, you too borin’ for the bitch
In the foreign, motor roarin’, sittin’ on Forgis with a kit
Plus my outfit sick with it just like E-40 and the clique
I’m so spoiled, she don’t get naked, it’s hard for me to tip
I’m so hard, got ’em runnin’ and I just put in the tip
–Chorus: T-Pain–
They don’t see me
Oh no, they don’t see me
Your girl’s drawers comin’ down
But the hands go up to the ceilin’
I guarantee it, I guarantee it, I guarantee it, I guarantee it
I’m throwin’ money in the VIP
I’m ballin’ out, so you know it’s me
They tell me, baby you were born makin’ big noise
Hanging in the street, yeah
I be hangin’ in the street, oh lord
I guarantee it, I guarantee it, I guarantee that I’m the shit
If you’re feelin’ like me, I guarantee it’s about to get lit
–Verse 2: Gucci Mane–
I’m tryna live, tryna hit Club Liv and spend a mil
Who wanna chill with a rich nigga?

Move To L.A.

with your best friend
You should move to L.A. with your best friend
You should move to L.A. with your best friend
You should move to L.A. with your best friend
You should move to L.A. with your best friend
You should move to L.A. with your best friend
You should move to L.A. with your best friend
You should move to L.A. but you get whatever you like
TY, he get you the keys tonight
Just get on your flight
–Chorus Ty Dolla $ign–
Baby, you gon’ get this work
Yeah, baby you gon’ get this 9 to 5
5 to 9 and overtime
‘Cause I ain’t here to play with you
Baby, you gon’ get this work
Yeah, baby you gon’ get this 9 to 5
5 to 9 and overtime
Yeah, you know it’s only right
Uh, you know it’s only right
–Outro: Ty Dolla $ign & Tyga–
Know it’s only right
9 to 5, 5 to 9, all the time
You should move to L.A. with your best friend
9 to 5, 5 to 9, all the time
You should move to L.A. with your best friend
You should move to L.A. with your best friend
You should move to L.A. with your best friend
–Chorus: Ty Dolla $ign–
‘Cause I ain’t here to play with you
Baby, you gon’ get this work
‘Cause I ain’t here to play with you
Baby, you gon’ get this work
Yeah, baby you gon’ get this 9 to 5
5 to 9 and overtime
Yeah, you know it’s only right
Uh, you know it’s only right
–Verse 1: Tyga–
Now, [?] be the man, wanna see you doin’ good
I don’t wanna get rich, leave you in the hood
Girl, in my eyes, you the baddest
The reason why I love you
You don’t like me, kill my status
I see you livin’ average, I’d be offended
If they see you with me, they gon’ wanna take pictures
Bitch so bad, I hope they get your face in it
I’m just tryna Jay Leno, you know, stay up late with you
You should move to L.A. with your best friend
You should move to L.A. with your best friend
You should move to L.A. with your best friend Lyrics to ‘Move To L.A.’ by Tyga:

–Intro–
You should move to L.A. with your best friend
Get you a condo and a new Benz
Bad girl, bad girl, baddest girl
Eatin’ Whole Foods but ya got a fatty, girl
She call me lil daddy, she a daddy’s girl
I let her breathe, whoo
Then I tell her, “Get back at it, girl”
–Chorus: Ty Dolla $ign–
‘Cause I ain’t here to play with you
Baby, you gon’ get this work
Yeah, baby you gon’ get this 9 to 5
5 to 9 and overtime
‘Cause I ain’t here to play with you
Baby, you gon’ get this work
Yeah, baby you gon’ get this 9 to 5
5 to 9 and overtime
Yeah, you know it’s only right
Uh, you know it’s only right
–Verse 2: Tyga & Ty Dolla $ign–
Hey mama, won’t you come to T [?]
Keep you in Chanel ’cause the devil wear Prada
In the Maybach, then I smoke the cigara
You should move to L.A., I think I see your baby father
Here go the number to mi casa
Crib like Pablo, I got the whole enchilada
Once you pop in, it ain’t no stoppin’
Baby, you gon’ get this work
Cause I ain’t here to play with you
Take you on tour, I can tell you was meant for me
If they ask who your man, you should mention me
I throw a chain on you, then make you sing for me
And you like to smoke when you drink and we be frustrated, oh baby
When our signals get crossed, I hate it
‘Cause the more you treat me royal, I adore you
That’s why I don’t mind doing all these things for you
It’s only right we spend our lonely nights
In the ‘Rari down Sunset, revving them pipes
I ain’t T.I. with your best friend
You should move to L.A.

Peace Sign

From snippet:
–Verse 1–
Hey babe
I ain’t Got no T-shirt on
Hey babe
I ain’t got no Panties on, No
Cause I just got out the shower
I just put my lotion on
And you know my skin won’t glow for hours… Lyrics to ‘Peace Sign’ by Sevyn Streeter:

Lyrics will be available as soon as the album is released. Stay tuned!

Jewel – Haunted Lyrics

JEWELHaunted Lyrics
I will come 2 u
In the still of the night
And I will crush u
With the burden of sight
And u will understand
The shadows in my heart
The fury of my conviction
Will cause your heart 2 quicken
And then, my dear
U will see u want me here
[CHORUS]
And when u wake up
U will see yourself through my eyes
And when u break up
You’ll understand
Why it is I cry
Let me speak quietly
So your heart can hear
I will hypnotize and mesmerize u
With the sound of your own fear
[CHORUS]
I just wanna get along
This is your song
I wrote it in my head
But the melody’s all wrong
And it’s driving me crazy
Not having u, baby
2 keep me company
In my own private world
You’re my one true girl
And I won’t be stoppin’ Just ’cause your knees are knockin’
When I decide 2 drop in
So don’t make a sound
‘Cause there’s no one around
2 come between us now
I’m gonna haunt u, girl
[CHORUS]

Wiz Khalifa – See You Again Lyrics

Everything I went through you were standing there by my
side
And now you gonna be with me for the last ride
It’s been a long day without you my friend
And I’ll tell you all about it when I see you again
We’ve come a long way from where we began
Oh I’ll tell you all about it when I see you again
when I see you again
First you both go out your way
And the vibe is feeling strong and what’s
Small turn to a friendship, a friendship
Turn into a bond and that bond will never
Be broken and the love will never get lost (And the love will
never get
lost)
And when brotherhood come first then the line
Will never be crossed established it on our own
When that line had to be drawn and that line is what
We reach so remember me when I’m gone
How could we not talk about family when family’s all
that we got? Everything I went through you were standing there by my
side
And now you gonna be with me for the last ride
So let the light guide your way hold every memory
As you go and every road you take will always lead you
home
It’s been a long day without you my friend
And I’ll tell you all about it when I see you again
We’ve come a long way from where we began
Oh I’ll tell you all about it when I see you again
When I see you again WIZ KHALIFASee You Again Lyrics
It’s been a long day without you my friend
And I’ll tell you all about it when I see you again
We’ve come a long way from where we began
Oh I’ll tell you all about it when I see you again
When I see you again
Damn, Who knew all the planes we flew
Good things we’ve been through
That I’d be standing right here
Talking to you about another path I
Know we loved to hit the road and laugh
But something told me that it wouldn’t last
Had to switch up look at things different see the bigger
picture
Those were the days hard work forever pays now I see you
in a better place
How could we not talk about family when family’s all
that we got?

Hezekiah Walker – Grateful Lyrics

HEZEKIAH WALKERGrateful Lyrics
I am grateful for the things that You have done
Yes I am grateful for the victories we’ve won
I could go on and on and on about Your works
Because I’m grateful, grateful so grateful just to praise you, Lord
Flowing from my heart
Are the issues of my heart
Is gratefulness
(repeat)
Grateful, grateful, grateful, grateful
Grateful, grateful, grateful, grateful
Grateful, grateful, grateful, gratefulness
Is flowing from my heart
Change pitch twice
Flowing from my heart
Are the issues of my heart
Is gratefulness

Immortals – Sub-zero (chinese Ninja Warrior) Lyrics

Whoah, Chinese ninja warrior,
with your heart so cold. Yeah. Yeah. Sub-Zero. Yeah. Here we go! Whoah, your life is a mystery. Yeah.Yeah. Whoah, your life is a mystery. Whoah, Chinese ninja warrior,
with your heart so cold. (Yeah.)
(Yeah. Whoah, your life is a mystery. (Yeah.)
(Yeah. Here we go! Freezing Vibrations! Why you wear the mask? Yeah.) Freezing Vibrations! Sub-Zero. Sub-Zero. Yeah. Why you wear the mask? Yeah.) Freezing Vibrations! Sub-Zero. (Yeah.)
(Yeah. Freezing Vibrations! Whoah, your life is a mystery. Why you wear the mask? Yeah. Sub-Zero. Ooohhhhhhh ahhh. Freezing Vibrations! Here we go! Here we go! Whoah, Chinese ninja warrior,
with your heart so cold. Why you wear the mask? Yeah. IMMORTALSSub-zero (chinese Ninja Warrior) Lyrics
Whoah, Chinese ninja warrior,
with your heart so cold. Sub-Zero. (Yeah. Yeah.) Freezing Vibrations! Yeah.) Freezing Vibrations! Freezing Vibrations! Sub-Zero. Sub-Zero.

Mizore Shirayuki – Snowstorm Lyrics

Since the day our stars first aligned
My whole world’s been frozen in time
I love you so much, I could die! MIZORE SHIRAYUKISnowstorm Lyrics
Walls of ice that surround my frozen heart
Start to melt with the warmth of your desire
Can this be love I feel for you now? Please don’t tell me you can’t take it! And I can’t sleep at night
There is a snowstorm
There is a snowstorm
It’s blowing throughout the walls of my heart
There is a snowstorm
There is a snowstorm
And it fills to the depths of my emotion
Now I’m lost, I’m a prisoner of passion.

Fernando Villalona – Payaso Lyrics

FERNANDO VILLALONAPayaso Lyrics
En confre de vulgar y hipocrecia ante la gente oculto mi derrota,
Payaso con careta de alegria pero tengo por dentro el alma rota
En la pista fatal de mi destino una mala mujer cruso el camino
Soy conpalsa que juega con mi vida
Pero siento que mi alma esta perdida
payaso
soy un triste payaso
que oculta mi fracaso, con risas de alegria que me llenan de espanto
payaso
soy un triste payaso
que en medio de la noche me pierdo en la penumbra con risa y mi llanto
no puedo soportar mi careta, y ante el mundo estoy riendo y dentro de mi pecho mi corason sufriendo
payaso
soy un triste payaso
que en medio de la noche me pierdo en la penumbra con risa y mi llanto
no no no puedo soportar mi careta, y ante el mundo estoy riendo y dentro de mi pecho mi corason sufriendo
(*2)
payaso
payaso

Time – After Hi School Lyrics

My parents tellin’ me I got to go to college. Learn to drive a truck or maybe even join a band. Hey you, what you, what you gonna do? I won’t get anywhere if I don’t have the knowledge. But there’s a lot of stuff that I could learn to do in my world. Everybody tells me things don’t stay the same. Uncle Sam keeps sending letters in the mail. Hey you, what you gonna do after hi school? If you wanna live, you gotta play the game. But in the spring, I’m gonna graduate from hi school. (chorus)
And they say: Hey you, what you gonna do after hi school? TIMEAfter Hi School Lyrics
Seems like nothing’s ever gonna change in my world. Hey you, what you gonna do? And they say: Hey you, what you gonna do after hi school? (repeat chorus)
Listen to me, listen to me! If you don’t register, you’re gonna go to jail, gonna go to jail. I’m talkin to you. Hey you, what you, what you gonna do? Then I won’t have to live by anybody else’s rules. Get a job you bum! Every day is more the same old thing. I’m talkin’ to ya, you stupid slob!

Lukas Graham – 7 Years Lyrics

Soon we’ll be 30 years old. Soon we’ll be 30 years old, our songs have been sold
We’ve traveled around the world and we’re still roaming. By eleven smoking herb and drinking burning liquor
Never rich so we were out to make that steady figure
Once I was eleven years old, my daddy told me
Go get yourself a wife or you’ll be lonely. Once I was seven years old. Once I was eleven years old. Once I was 20 years old, my story got told
I was writing about everything, I saw before me
Once I was 20 years old. I only see my goals, I don’t believe in failure. Cause I know the smallest voices, they can make it major. It was a big big world, but we thought we were bigger. Pushing each other to the limits, we were learning
quicker. LUKAS GRAHAM7 Years Lyrics
Once I was seven years old, my mamma told me
Go make yourself some friends or you’ll be lonely. I always had that dream like my daddy before me
So I started writing songs, I started writing stories
Something about the glory, just always seemed to bore me
Cause only those I really love will ever really know me
Once I was twenty years old, my story got told
Before the morning sun, when life was lonely. I’m still learning about life
My woman brought children for me
So I can sing them all my songs
And I can tell them stories
Most of my boys are with me
Some are still out seeking glory
And some I had to leave behind
My brother I’m still sorry
Soon I’ll be 60 years old, my daddy got 61
Remember life and then your life becomes a better one
I made the man so happy when I wrote a letter once
I hope my children come and visit, once or twice a month
Soon I’ll be 60 years old, will I think the world is cold
Or will I have a lot of children who can bore me
Soon I’ll be 60 years old
Soon I’ll be 60 years old, will I think the world is cold
Or will I have a lot of children who can bore me
Soon I’ll be 60 years old
Once I was seven years old, my mama told me
Go make yourself some friends or you’ll be lonely
Once I was seven years old
Once I was seven years old Once I was twenty years old. I got my boys with me atleast those in favor
And if we don’t lead before I leave, I hope ill see you later.

Bill & Gloria Gaither – Sheltered In The Arms Of God Lyrics

They’re leading me in paths that I must trod. I’ll have no fear when Jesus walks beside me
For I’m sheltered in the arms of God. Come home my child,
It’s the last mile you must trod
I’ll fall asleep
And wake in God’s new heaven
Sheltered safe within the arms of God. BILL & GLORIA GAITHERSheltered In The Arms Of God Lyrics
I feel the touch of hands so kind and tender. He walks with me,
And naught of earth shall harm me,
For I’m sheltered in the arms of God
For I’m sheltered in the arms of God Soon I shall hear the call from heaven’s portals. So let the storms rage high,
The dark clouds rise,
They won’t worry me;
For I’m sheltered safe within the arms of God.

William Matthews – Deep Cries Out Lyrics

We’re going jump jump, jump jump in the river, jump
jump, jump jump! If He goes to the left then we’ll go to the left, and
if he goes to the right then we’ll go to the right! Everybody! If He goes to the left then we’ll go to the left, and
if he goes to the right then we’ll go to the right! Everybody! If He goes to the left then we’ll go to the left, and
if he goes to the right then we’ll go to the right! We’re going jump jump, jump jump in the river, jump
jump, jump jump
Everybody! We’re going shout shout, shout shout in the river,
shout shout, shout shout (yeah)
Deep cries out to deep cries out to, deep cries out to
deep cries out to, we cry out to, we cry out to, you
Jesus
Deep cries out to deep cries out to, deep cries out to
deep cries out to, we cry out to, we cry out to, you
Jesus!! We’re gonna dance dance, dance dance in the river,
dance dance, dance dance! WILLIAM MATTHEWSDeep Cries Out Lyrics
Deep Cries Out
William Mathews, Amanda Gilbertson, & Christiann Koepke
Bethel Music
Publishing 2010
And I’ve got a river of living water, a fountain that
never will run dry
It’s an open heaven you’re releasing and we will never
be denied
Cause we’re stirring up deep deep wells, we’re stirring
up deep deep waters
We’re going to dance in the river, dance in the river
Cause we’re stirring up deep deep wells, we’re stirring
up deep deep waters
We’re going to jump in the river, jump in the river
Deep cries out to deep cries out to, deep cries out to
deep cries out to, we cry out to, we cry out to, you
Jesus
And I’ve got a river of living water a fountain that
never will run dry
It’s an open heaven you’re releasing and we will never
be denied
Cause we’re stirring up deep deep wells, we’re stirring
up deep deep waters
We’re going to dance in the river, dance in the river
Cause we’re stirring up deep deep wells, we’re stirring
up deep deep waters
We’re going to jump in the river, jump in (and
everybody sing it out!)
Deep cries out to deep cries out to, deep cries out to
deep cries out to, we cry out to, we cry out to, you
Jesus
We’re falling into deeper waters, calling out to you
We’re walking into deeper waters, going after you
(yeah, clap your hands)
And if He goes to the left then we’ll go to the left,
and if he goes to the right then we’ll go to the right! We’re gonna shout praise to the Lord!!!!